HappyDog

Coronavirus


Beste AHC-er,

Terwijl het coronavirus zich wereldwijd verspreid blijven ook wij niet ongeschonden. De overheid heeft nog zwaardere maatregelen moeten treffen om de verder verspreiding van het virus te voorkomen. Onze zorg gaat uit naar de gezondheid van onze vrijwilligers en leden.
  Uit de persconferentie van gisteravond 23 maart 2020 is naar voren gekomen dat er voorlopig geen samenscholingen (samenkomst van meer dan 3 mensen) zijn toegestaan. Concreet betekent dit dat onze club gesloten blijft voor alle trainingen totdat wij van overheidswege (rijk en/of gemeente) toestemming krijgen om weer open te gaan. 
Uiteraard stellen wij alle cursisten via email, website en onze Facebookpagina op de hoogte zodra er weer getraind kan worden. Het webadres voor de Facebookpagina van de AHC is:
https://www.facebook.com/AlphenseHondenClub. Het webadres van de Facebookgroep waarop iedereen berichten kan plaatsen is: https://www.facebook.com/groups/486775268044448
  Voor vragen over de discipline waarin je les hebt, kun je je per email richten tot je coördinator. Hiervoor ga je naar onze website www.hondenclub.nl, klik in het menu linksboven op je discipline en volg de instructies voor mailcontact.  

Wat betreft de ALV:


De situatie is ontstaan dat de AHC niet kan voldoen aan statutaire en wettelijke verplichtingen met betrekking tot de Algemene Leden Vergadering. Het bestuur gaat ervan uit dat de overheid de termijnen zal verruimen. Tevens doet het AHC bestuur een beroep op de redelijkheid en billijkheid, zodat toch rechtsgeldige besluiten genomen kunnen worden.
 
Pas op jezelf en op elkaar. Wij houden jullie op de hoogte.
 
Namens het bestuur,
 
Steph Steinmann
Algemeen bestuurslid
Alphense Honden Club

Visie “AHC 2020”

Beste leden,

We willen jullie graag op de hoogte brengen over de vorderingen van de punten die uit de werksessie AHC 2020 gekomen zijn. Een werksessie waarin verschillende leden hebben meegedacht met wat er goed gaat bij onze club, wat er beter kan, wat er gemist wordt en hoe zij de toekomst (willen) zien. Er werden veel punten benoemd waar het bestuur mee aan de slag kan en daarom willen we alle aanwezigen nogmaals bedanken voor hun tijd, energie en hun mening!

Met de inbreng van de werksessie is het bestuur op 6 juli inhoudelijk verder gegaan. We kunnen natuurlijk niet alles tegelijk oppakken, dus hebben we gekeken naar de vaak voorkomende punten en de punten die op korte termijn aangepakt kunnen worden(zie foto voor de werkvorm en meer details).
Deze punten worden nu verder uitgewerkt en opgepakt. De co’s zullen in de eerst volgende vergadering worden uitgenodigd om een open communicatie te hebben en hierdoor korte lijnen te creëren.

Na de vakantie zal het bestuur ook een werksessie met Margreet hebben. Mocht er meer informatie zijn, dan brengen we jullie weer op de hoogte.
Namens het hele bestuur,
Femke